<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d34325072\x26blogName\x3dLOVE+STORIES\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dTAN\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://crownaddicted.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://crownaddicted.blogspot.com/\x26vt\x3d-3435659843375826811', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>


TAKE NOTE♥


Hate me? You can jolly well fuck off.

I dont need any unexpected guests here.

So what if there's any vulgarities written here?
Does it concern you?

Don't judge me, I'm not the girl you think i am.

Have your own originality,
dont copy anything from my blog.

I will appreciate if you tag before you leave.

100 % POISONWAWA COPYRIGHT

POISONWAWA♥


Anything wrong with my big name?
I'm a peranakan child,
malay is my 3rd lauguage.

If you think you know me well,
read my blog & think several times.
I'm turning 18 on 24 August.

I'm not so much of a girl who looks at
the dollar sign, but more for a guy
with a good heart.
No one can judge my life.

Everthing has a limit to it,
If you step onto my tail,
i will give you hell & i mean it.

I'm attached to OTJ

Last but not least,
I'm not the bitch that you want to mess with.

COUPLES♥




I'm attached to OTJ
I'm going to marry him in the future
I love no one,except him
He belongs to me
If you dare,you snatch him
& i will take the parang & chase you around.
you think I'm joking ?
Try it then
Blissfully engaged on 01-05-06


MY WISH LIST♥


LATEST UPDATES
1 year with hubby
2 years with hubby
3 years with hubby
big Guess bag
Corsets / ripped shorts
Get into a Dance Company
Navel Piercings
Repierce Tongue
Smiley piercing
Septum piercing
Eyebrow piercing
Gucci Lanyard
Gain 10kg more
BEBE jacket
Chanel Foundation
Car license next year
New engagement ring with hubby
STUDY HARD ,GO UP TO SEC 4
Get married to OTJ
Pass my O's & get into polytechnic
Event management courses / diploma
Waiting for the time to
tattoo my whole back



MY PRECIOUS♥


POISONWAWA H
DIVINO AROMA
HOCAS JOY
CUTE-TASY
CUTE-TASY
TH-VOGUE
just shop here
Amanda
Amanda
Audrey
Amanda
Ai Ting
Angela
Anna
Ally
Alison
Ashley
Agatha
Ah Yong
Aimei
Angel
Ah ger
Beverly
BaoBao
Benji Son
Baby Steph
Boyster
Cassandra
Chanel
Cloudie
Cherie
Cherrie
Chian
Cake
Ching Na
Charlotte
Carol
Caizhuang
Chantel
Caiwei
Denyse
DingDang
Dorcas
Esther
Enny
Eleanor
Emilia
Eunice Dear
Elisa
Felicia
Fergus
Fergus & Xiaoling
Geri
Grace
Huihui
HongLing
Huihui
Hweeling
Huay Ching
Isabel
Iris
Jazmyn
Joanna
Jness
Jodie 418
Joel
Jacelyn
Joyce
Jasmine
Jiahui
Jiaxin
Joenna
Jovel
Justine
Kewei
Kerou
Kelly
Katherine
Kaven
KittyCat
Lirong
Laiman
Linlin
Liling
Lin Lin
Liting Mother
Lian Lian
Liyun
Ling
Lyn
Min Min
Meihua
Marilyn
Miko
Michi
Mei Xue
Mabel
Mingting
Mayling
Nana
Nana
Peixuan
Peiling
Pawena
Pinky
Pingping
Qiqi
Queeny
Renee
Raymond
Reiee
Rose
Rena
Ruting
Rebecca Peipei
Rebecca
Rebecca
Regina
Sofia
Shine
Sri
Sharon
SianQin
Shumei
Sandra
Sze Kai
Shevone
Shirlene
Sinyi
SuatYen
Sharon
Siman
Shili
Shu Xian
Szekuan
Sylvia
Shauna
Sheryl
Stephanie
TingTing
Tien Tien
Trixilea
Twinnie
Uranial
Veron
Vanessa
Winnie
Weiting
WanWen
Wiwi
Wendi
Xiao Bai
Xuan Boiboi
XiaoKi
XiaoJia
XiaoTears
XiaoFire
Xiao Blacky
XiaoTears
XiaoPearl
Xiaobelle
XiaoJess
XiaoCoral
Xiaolinq
YiLing
Yi ting
Yuanyin Kuku
Yumiko
Yinghui
Yingying
Yingying 418
Yanyan
Yueyin
Yen Fang
Zhen Hui
Zoey

STRICTLY NO ADVERTISEMENT

I've replaced my CBOX tagboard with Haloscan.
I will be using haloscan from now on, so do
give all comments/critics here.
Please don't ask me about my blog songs,
i won't reply. thanks.

Lastly, know your limits

If you want to comment,
do click the word " COMMENTS "
at the bottom.


|

ONLY FOR ADVERTISEMENT PURPOSES



Love you,OngTaijun

Memories


September 2006
October 2006
November 2006
December 2006
January 2007
February 2007
March 2007
April 2007
May 2007
June 2007
July 2007
August 2007
September 2007
October 2007
November 2007
December 2007
January 2008
February 2008
March 2008
April 2008
May 2008
June 2008
July 2008
August 2008
September 2008
October 2008
November 2008
December 2008
January 2009
February 2009
March 2009
April 2009
May 2009
June 2009
July 2009
August 2009
September 2009


Thursday, September 11, 2008


This was based on a natural lighting.
Critics and comments welcome.

Will be updating again soon.

Isabella

Reply to some tags.

Passer: to ^^,if u read her blog..u should know she from which sch..
To Passer: You are wrong, i don't blog about my school ,
thus manyof my readers don't know what school i am .

girl: those photoshoot u paid money or wat..???
To girl: I didn't pay any single amount for photo shoot, either they
pay me or do FOC to help me boost my portfolio.

cincintia: any idea how to get those flabs around your armpits area away?
any kind of exercise would get it away?
To cincintia: Sorry dear, i really don't have any idea. or why not
you exercise,And turn those fats to muscle. more cool hur? haha

-: can you post a picture of what type of lashes you normally use?
love them! thick and nice, looks v v good on you :) but i dont know how
they look like once you take them down haha. so cannot find.
To-: I don't think i have the time to do that.I brought it at Far East
Slowly find, sure can. Its very dramatic effect and have a dolly look.

Jasmine: Heylo! Im interested in doing photoshoots too but
Im not tall at all (you did the tongue piercing for me once you shud know)
Im only 150cm. Do photographers mind?
To Jasmine: Not sure whether they mind, and i forgot who you are.
Email me 1 closeup,1 full view, and 1 half body shot. Will email to my photographer and see whether he's interested in shooting you.
If yes, i will reply your email within 24hours,if no, i wont reply.

passserby: heys!:D I reallly love your blog! and yeah, I kinda experienced
that but next day, nothing happpened already(: hope your comp works!:D
Oh yah, chio bu byes;D 10
To passsserby: Thanks darling.Haha,mine also ok.

- Vivian ; (: Hey. May I know do you pierce eyebrow for others?
If yes, how much & how long does th process usually needs? How about naval?
How much & how long? Pls reply, thanks. {:
To - Vivian ; No, i don't pierce eyebrow for people.
Naval 5 mintues will be done and its only 35bucks
including diamond stud.

C.: hi, i've tried to email you but somehow always failed to sent. i have
a few quiestions to ask you about th piercings you do cos im interested in one.
can you pls mail me at ---
To C.: Emailed you, dear.

riel: eh u nt yt accept my fs request worh..aceept soon!!ya lo i tot is
real made up tu scool ..haha..gud luck fer ur prelim ya hpe u passes all
To riel: Haha, its not real, but so many people believe.fun man !!
There's a tag for you below. search for it .

Passedby!: Heys, Like your blogsong although i dont understand .
Sound pretty good, haha (: Takecare pretty girl!
To Passedby!: Thanks dear. takecare too:D

critique: well just some of my personal opinions .. you shouldnt wear baggy
shirts esp without shorts cuz you have skinny legs &so it makes you look a little
out of proportion. &you should also reax your fingers more cuz they seem quite
stiff.Other than that,I think you'll be not bad if you practice your angles more!
To critique: I love baggy clothes , i want my body to look fatter.haha
Relax my fingers ? I made it like that , haha !! sometimes its
also thephotographer angles, the way they took the picture.

denise: hi isabella, when the teachers caught you for makeup, they didnt see
your eyebrow piercing? &they didn't scold you even though u did not tie your hair?
you were not wearing your school uniform? wow!
To denise: Haha,i made that story,so many people believe. haha!

`: i am using mozilla to view your blog all along,there hasnt been any problems at all!
riel: eh..i using firefox tu view urs n my n others oso normal uh..
-: Hey there,I'm viewing with Mozilla firefox.I don't see anything wrong with your blog!
ling~passerby: hihi.. i using firefox to view..there is no problem with it..^^
cassy: No problem at all.
Ty: I'm using Firefox to view and it works fine, only that it loads abit slow.
xiaoblacky: Hey babe, I'm using Firefox to view you & there's no problem.
Cassie: I'm using firefox to view your blog now. Its still the same.. :)
:)): i used firefox too :D bbut i cann see your blog properly :D no problem
To all above : Thanks so much darling. Its my computer problem.
hahaBut the problem was solved yesterday night ! love you readers.


jacq: hey, some comments, i can't really view your post too. sometimes i visit,
the whole thing doesnt appear. Or not, the post section would be @ d bottom.
& i find it's a little too lag, too many links..i would encourage you t use Haloscan,
cause there's too much tags, makes it lag at times when i want to tag too ^^
To jacq: Are you using internet or firefox to view?If its internet,my post sectionwill be at the bottom, the html abit sort.haha.I'm lazy to change
it to haloscan although my friends also asked me too.thanks anyway.

georgina: hello . love to read your blog .
To georgina: Thanks darling.

PB c:: Do u Know Where got sell m)phosis slipper?
To PB c:: Bugis, tampines mall , marina square,etc.

ashley: ger. whr ue bought ur blue top on the sep 06 post
To ashley: I brought it at tampines mall last year.

Name: cant see all your photos!!!
To Name: Oh my, now can see ??

reader: hiie! no offence, i think if you wear something to
cover your thigh, you will look great.. haha
To reader: Thanks for the comment, dear.

XiaoBen(passer): ouh thanks..nice pic though..cheers!
To XiaoBen: Thanks , cheers too!!

!:D: Passedby . Omg , your legs damn slim cancvcv !Mine are like so fat ,
may i ask how do i get rid th FATS on my thigh , hoho :\
To !:D: Haha, i don't know how to get rid of fats but i wish to.Sorry
dear,i can't help you and I don't like my legs,too skinny,not slim.

yihui: to bb: does it evn matters u? her boyf's fit fer gdness sake =.=
NS leahs aunti! duhhs. to isabella ;D: hoho. bt passerby lik fun =x ok laas.
oh & u two super swt. sumpahr =x
To yihui : Don't care them !! Replied !

jacq: you sell tongue studs?
elyn: do u sell studs?
To jacq/eyln: No.

passerby-j: the bottom of your pic look strange. maybe is due to you
are too skinny. no offence though
To passerby-j: Its a foreshorten picture. Close to you will
look big, furthur apart, its looks small (:

bb: ur bf and u so diff one so fat the other so thin no offfence
To bb: You can insult me,But don't insult my BOYFRIEND.


passer: eye shadow first or fake lashes first? Haha. stay pretty :)
To passer: For me, i put eyeshadow first, then eyelashes,
after that , applied eyeshadow again . haha . !!

PASSER--BY 014: YOU'RE SO PRETTY! stayyy prettyyyy!
To PASSER--BY: thanks for the compliment, honey !!

tutu: u r pretty! don bother those who say u.they re just jealous of not
getting wat they want.jeslous people say grapes are sour right babe?
i support you all the way!
To tutu: Thanks so much dear. Really appreciate.

PB: hey,i am interested in smiley piercing. does it hurts alot ?
To PB: Smiley piercing is like ear piercing. you only can feel
the needle poking through, then it will be numb .

Girl: U are alone . walking . A block near right opp the condo .
): u so fierce . but pretty (:
To girl: You live nearby too ? haha, thanks !!

sarah: what do you use to do the piercing? would it be safe?
sorry for my questions cos im really interested in getting one.
To sarah: of cos it will be safe. Please direct all enquires to isabella240891@gmail.com

passer: hi. does putting on braces hurt? how long you have
your braces on in the past? thanks.
To passer: Its not painful but it made your teeth damn tight
and uncomfortable. I wore for 2 years plus ? welcome.

Katie :}: hey babe! mind tellin me what brand of eyeliner you use? :}
do u use eye shadow or eyeliner for yr eye lids?
To katie :}: I'm using a glitter pencil eyeliner from face shop.
Its good.I use both for my eyelids .Pencil,liquid and eyeshadow.

riel: lols..u replied mt tag le..go add ue lata..thankie added.. umnx de pic
i tink veri beatiful..u realli wear made up tu scool?
To riel: what's your name on friendster ? Because i still got many
friend request and i don't want to approve.tell me yours.I don't
wear makeupto school, i just made that story up.haha !!

passerby: haha,why haven't get tragus piercing?its really nice,no pain at all! ;D
To passerby: Of all piercings, I'm only scare to pierce tragus.funny
right?My friend told me so many stories regarding Tragus piercing,
made me damn damn scare . haha !!! really not pain ??

girl: if say hi to you,u will sure say i know you? LOL.you`re glam. :D
To girl: Even a retarded will say like that.haha.not glam enough!

passerby: tongue piercing hurts alot?
To passerby: The pain is bearable , trust me !!

-: Hi pretty,is there any age limit for photoshoots?
To-: Some kind of shoots below 16 can't take.

reader--: oh thanks for the info.btw the usual charging for the naval
piercing outside shops is how much uh? and how to contact you for piercings?
To reader--: Outside shops are much more expensive, you can go
and check.Its above 50 bucks ,email to isabella240891@gmail.com

Ahjess: Aiyo,why the teacher like that de.LMAOS ~you very paiseh hor like that?
To Ahjess: I made up that story,I don't wear makeup to school.

PB: thats OCH? how come OCH like that? so old.lol
To PB: Yeah, its a old haunted hospital (:

georgina: ahhas .LOL.you mean you really went to school with make ups
To georgina: Haha, i made up that story !!!

Passerbyyyy: I'm like 158 and 60 kg! I play sports so the formation of muscles
made me this weight ): I wished i could have your figure
To passerby: Wow cool !!At least you got muscle,i don't even have
anything.Nah, when you have me figure, you will regret ,trust me !

weets: how much do th photographers pay you if they want to shoot you?
To weets: Depends on the theme and rates.

passer1: iwantyourlegs zzzz i mean i wish i had legs like urs lols
To passer1: I don't mind giving it too you , My legs got no fats
at all,and i don't like , looks like bamboo !!! haha!

Gurl: What u mean putdown my msn ? give u my email arh? haha
To Gurl: Replied your email, hun.

Eepheng (:: Hello, that pictures is v nice. How do I say, I like th effect of your
makeup being clear, yet your attire being blurred. It's like, artistic or something?!
I like your eyebrow piercing, aww man. =/ Oh yup, so sorry for th 2nd tag.
Your complexion damn good luh! Envies, I'm having O's this year,
& pimples are popping out alr. D:Jiayou jiayou. (:
To Eepheng: Yeah, I love that picture alot too. Like eyebrow
piercing?Then go and have one !haha ,I'm having O's this year too,
pimples arepopping real soon .haha !! Good luck for your O's.



I love Ong Tai Jun

Thursday, September 11, 2008